Keresés
+36 1 220 9100, +36 30 884 1234 1149 Budapest, Fogarasi Út 19/E
Nyelv
hu en

5. RENDELÉS MENETE

5.1.  Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

5.2.  Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3.  Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4.  Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot.

5.5.  Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - kosár ürítése” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „+,-” ikonra kattint Felhasználó.

5.6.  Felhasználó megadja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

5.6.1. Fizetési módok:

Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében fizeti meg a termék vételárát készpénzben, vagy bankkártyával. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Szolgáltató elérhetőségei, nyitva tartása:

KÁCSA AUDIÓ KFT.
Fogarasi út 19/e.
H-1149, Budapest Hétfőtől-péntekig 9-18 óráig Tel: +36 1 220 9100

Mobil: +36 30 884 1234 E-mail: bolt@kacsa-audio.hu www.kacsa-audio.hu

Amennyiben Felhasználó bankkártyával fizettet, előre utalt a termékért, vagy utánvéttel rendelt terméket, ami már a futárnál van, időközben nem veheti át a terméket személyesen az üzletben, csak annak a visszaérkezése után, ha mégsem akarja a futártól átvenni.

Személyes átvétel választása esetén Szolgáltató a termék átvételének lehetőségéről szóló tájékoztatást követő 5 munkanapig őrzi a terméket. Ha Felhasználó ezen idő alatt nem veszi át a terméket, a megrendelést törli a Szolgáltató.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben, a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e- mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

Kacsa-audio.hu - ÁSZF - 2020.

5.6.2. Szállítási költség: Belföldi szállítás:

Utánvéttel: 1 450 Ft,
Előre utalás és bankkártyás fizetés esetén: 1 200 Ft
Bruttó 50.000.- Ft-os rendelési érték felett a szállítási és utánvételi díjakat átvállaljuk vásárlóinktól.

Külföld:

https://famafutar.hu/szolgaltatasok/nemzetkozi-szallitas/

Fenti táblázatban nem szereplő országokba egyedi lekérdezés, az aktuális fuvardíj alapján.

5.7.  Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

5.8.  A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.9.  Az adatok megadását követően Felhasználó a ”véglegesítés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e- mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

5.10.  Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

5.11.  Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó megnyomja a „+,-” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor a „kosár ürítése” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

5.12.  Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.13.  Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS


6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
6.2. Általános teljesítési határidő az alábbiak szerint alakul:
- Ha van raktáron a rendelt termék, és 12 óráig beérkezik a rendelés, aznap feladja a Szolgáltató, és másnap kiszállításra kerül.
- Ha nincs éppen készleten a termék (ez látható a webáruházban is), akkor Szolgáltató értesíti a Felhasználót, hogy mikorra várható a szállítása.
6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
6.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
6.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.
6.6. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
6.7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint, vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
6.8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.
6.9. Próbára történő vétel:
6.9.1. Felhasználónak lehetősége van a Szolgáltató termékeit 1 hétre próbára elvinni (próbára történő vétel), úgy, hogy a termék árát Felhasználó köteles a Szolgáltató részére a próba idejére letétbe helyezni készpénzben erre az időre.
6.9.2. Felhasználó próbára történő vétel ideje alatt (7 nap) eldöntheti, hogy megtartja-e a terméket, vagy visszaszolgáltatja a Szolgáltató részére.
6.9.2.1. Ha meg szeretné vásárolni a terméket a Felhasználó,
6.9.2.1.1. vagy visszajön és megkapja a számviteli bizonylatot,

6.9.2.1.2.  vagy telefonon kéri, hogy tegye félre neki a bizonylatot a Szolgáltató, melynek átvételére Felhasználónak 5 munkanapja van.
6.9.2.2. Amennyiben Felhasználó nem szeretné véglegesen megvásárolni a terméket, köteles a terméket visszaszolgáltatni a Szolgáltató részére az átvétel napjától számított 7 napon belül, eredeti csomagolással, sérülésmentesen.
6.9.2.3. Amennyiben Felhasználó nem hozza vissza a terméket határidőre, és a késedelmet nem jelzi előre, az adás-vétel hatályosul, és a letétbe helyezett összeg vételárrá változik, eladássá válik a próbára kiadott szállítólevél. A fenti határidő jogvesztő, 7 napon túl már nem állhat el az érvényesen létrejött adásvételi szerződéstől a Felhasználó, az összeg nem jár vissza.